11.11.11

11.11.11..

alhamdulillah..selamat menjadi seorang isteri..

okeyyy2..tipu je. x baik menipu. mintak ampun semua. saje berangan tadi..haha

actually smlm baru perasan hari ni tarikh cantek. patut la ramai yg bernikah ari ni. congratz to kwn2 (huda n ninie) yg telah bertukar status dari cik ke puan. semoga kekal hingga akhir hayat.

tutup cerita pasal 11.11.11 n kawen2.

ade yg lg penting dari tu.

tahu x anda bahawasanye malaysia pun dah ade garrett popcorn. damn..kenapa malaysia yg ade garrett popcorn. kenapa x dublin. kecewa i.

1st outlet garrett popcorn - klcc

kalaulah i dekat malaysia..mmg dah pegi serang untuk lepaskn gian..

sedap kot popcorn die. xpenah mkn popcorn sesedap tu.

fav i..macadamia die..siyess sedap smpai x boleh nk behenti mkn..

i try ms g uss july ari tu. mula2 beli sikit try dulu. bile sekali dah rasa trus rs nk lagi..muahaha..

then trus borong bnyk sikit.




grrrrrr..stress bile pk xdpr mkn ni. kne tunggu 9 bulan lg ni br dpt. boley x nk buat countdown nk dpt popcorn ni..muahaha..

k bye..nk mimpi macadamia popcorn i...


- Posted using BlogPress from Orked's iPad


6 comments:

Liya Laa said...

Hohoho.. kite dkt Malaysia ni pun xdpt nk serang lagi popcorn tu. Ni la kegilaan org2 oversea yer :)

Orkedanza said...

liya.. pegi la serang cpt..mkn kn tuk i. tp adik i ckp td smlm punye ramai orang bli smpai kalau nak jugak2 kena tunggu smpai 2 jam. xtaw la betul ke x. maknenye orang2 malaysia pun gilakan popcorn ni..ahaha

Khairiyah aka Kerry said...

err popcorn ape ni?ok jakun jap.

farhana said...

Baru lagi ke bukak outlet tu kat Msia?
Wah..nak kena try jugak ni!
Pastu post ka tblog bg u jeles...hahaha
Mcm budak2 je =P

Orkedanza said...

kerry: popcorn ni origin die from us xsilap i. mmg sedap gler. caramel popcorn. siap ade kacang2 lg. dulu xde kat msia..plg dekat ley dpt kat spore. now outlet msia da bukak..g la try. eceyy..tlg promote garrett lak :p

Orkedanza said...

farhana: haha..kejam k nk bg i jeles :p xsilap i smlm 11.11.11 diorg br bkak..klu mkn tu ingt2 la i k..hehe