- 1st time dapat bunga -

i tahu ni cerita dah basi + layu..tp i nk cerita jugak2. xsuka jgn baca k :p

ms i smpai malaysia ari tu..ade org tu sambut i dengan stroller. sedih i..13 jam i penat2 dlm flight tp bile smpai die smbut i dgn stroller je. klu i bwk balik baby..ok la kan disambut dengan stroller..tp ni balik seorang diri..sambut la i dengan something yg fresh stelah i berpenat lelah duduk dlm flight 13 jam.

tp xpelah..i redhaa..sbb i syg die sgt i xkisah la die sambut i dengan stroller kosong tu. bernasib baik la jugak dr die sambut i dengan stroller berbaby yg di bin kan die kan. fuhhhh..kalau mcm tu mmg keluar karate yg i belaja dlm mimpi..patah 14 tulang beliau..haha


ehemmm..stroller dah bertukar jd bunga. magic bukan. bf i mmg pndai buat magic. buat surprise smpai stroller boley tukar jd bunga. siap jd rose 12 kuntum lg. bangga i dpt bf boley buat magic. korang ade?? haha

tipu jelah..xde maknenye magic. mmg betul je die smbut i dgn stroller.. tu stroller anak sedara i. hari tu ms balik.. i dengan abg i naik flight lain2..diorg smpai sejam awal dr i. memandangkan abg i balik 5 beranak n bag yg super bnyk..xmuat la sme barang nk sumbat dlm kereta in law beliau. kebetulan si bf ade ms tu tgh tunggu i..abg i mintak la si bf bwk blk kn stroller tu. tu la alkisah disebalik i disambut dengan stroller.

musnah harapan i. harapan ape?? lagi maw tanye ke. harapan yg satu tu la. dlm flight i berangan dah ape la surprise yg i dpt bile smpai nnt. dpt bunga ke..dapat teddy bear ke..tp last2 dpt stroller..haha

musnah la musnah..

tp musnah x musnah sgt la..heheeee.

:)

:)

:)

senyum banyak2 dulu :)

xmusnah sgt tu sbb ms smpai kat kereta si bf bawak kuar bunga idaman i..hahahaha. pndai pulak die simpan bunga tu dlm kereta. konon nak buat surprise lmbt sket padahal dlm hati agaknye malu nak pegang bunga kat arrival hall tu. hahahaha...mcm la i xtaw kn syg :p

tp ape pun...hepy sgt. hepy sbb 1st time kot i dpt bunga dr someone special. xpenah lg dpt bunga dr die. ms konvo thn lps tu pun die xbg..elok je die dtg lenggang kangkung xbwak pape..kecewa i masa tu..muahaha.



sampai rumah terus letak bunga ni dlm balang n letak kat dpn.

tq encik bf bagi i fresh flower. i ingat seth tan je yg sweet n romantic..tp xsangka u pun ade ala2 die. ala je k..bukan sebijik. u kena menuntut ilmu dr die lg. mungkin lps u menuntut ilmu nnt u boley buat surprise bg bunga satu bonet mcm seth tan ke...muahahaha

- Posted using BlogPress from my iPhone




2 comments:

farhana said...

Awwww..ur bf so sweet..
mesti cair habis ni =)

Liya Laa said...

Romantiknya!!! jeles amat T_____T