- membaca jambatan ilmu -

salam...

dah lm x membeli novel. mmg dah lm sgt sgt sgt. dulu ms zaman sekolah menengah membeli novel adalah perkara wajib. mmg layan la baca novel ms tengah zaman sekolah2 dulu. tambah lagi time duduk asrama. setiap kali beli novel komfem berderet lepas tu orang booking nk pinjam. smpai kdg2 at 1 time tu novel yg kite beli tu xdpt dikesan ade kat mn n lastly ade diantara novel2 tersebut diwakafkan tanpa rela.

sedih x??

of coz la sedih. ingat murah ke beli novel? mahal okeiii. tambah2 dulu..selaku seorg student lg la rs novel tu mahal. dah taw mahal tp beli jugak kn. adik2.. tolong la jgn ikut teladan yg kurang baik ni. dari beli novel baiklah pegi beli buku rujukan xpun beli buku skor A ke..muahahha

hari ni disebabkan dah lm sangat x beli novel...ni lah akibatnye bila berada di kedai buku



rs mcm buat keje gler pun ade..less than 2 hours i borong 8 novel. jumlah keseluruhan yg hangus ari ni dekat RM170 kot. xpe la..membaca amalan mulia kan...muahahaha..nak sedap kan hati :p



- Posted using BlogPress from Orked's iPad


0 comments: