- after 1 month 1 day -

assalamualaikum...

lamanye x update blog kn. bukan setakat x update..blogwalking pun jarang2 sekali. punye la seronok sgt cuti2 malaysia smpai lupa sekejap dekat blog. mula2 dulu before balik cuti becita cita la bila balik msia nnt hari2 nak update blog tp hampeh..sebulan 1 entry pun xde. sgt mendukacitakan..muahaha..

sebulan cuti2 malaysia ni mmg sgt menyeronokkan dan menggemukkan.

seronok balik kali ni telah mengalahkan keseronokan balik tahun lepas. tahun lepas punye seronok mmg xseseronok kali ni. tahun lepas balik kejap..tahun ni balik lama gler. sbb tu la balik kali ni lg fun. fun berkadar terus dengan berat badan. lagi fun maka lagi bertambah la berat badan. yesss..berat badan i dah bertambah. bertambah bukan sikit2 punye. bertambah dengan mendadak okeyyy smpai bagi impact besar kat fizikal n mental. sebulan balik cuti berat da cecah 53kg. dulu kalau normal paling berat pun 48kg..tu pun susah nak dpt. mmg pecah rekod kali ni smpai tinggal 2-3 helai jeans je yg muat. yg lain jgn mimpi dpt pkai. yg x cabut tag ade lagi 2-3 helai x muat. part ni sgt mendukacitakn.

ok la..mls nak cter psl kegemukkan diri. nak relax2 n xnk stress2 pk psl kegemukan diri. baiklah i cter psl keseronokan bercuti n keseronokan berada disamping orang-orang tersayang.

tunggu next next next entry psl keseronokan2 tu k. tu pun kalau rajin la..hehe.

p/s: imy boyfren


- Posted using BlogPress from my iPad


1 comments:

pRincESs_N said...

wahh...btl2 fun tu smpai nek berat badan..senang ati nmpknyerr...huhu...

selamat bpuasa dear..