- kuih lopes -

ini bukan Jennifer Lopez. ini adalah sejenis kuih yg namanya ala2 beliau shj. kuih lopes :)


smlm dpt mkn kueh lopes ni setelah dah lama x makan. bertahun tahun la jugak x mkn padahal nak buat die xde la susah mn. dulu i pandai je buat kueh ni tp bile da lm x buat die jd x pndai. lg jadi xpndai bila kemalasan malanda diri.

rs nikmat sgt bile dpt mkn kueh mueh. kan best kalau kat hujung simpang ni ade makcik2 jual nasik lemak n kueh mueh..huahuahua..berangan je la ko ni yan :p

- Posted using BlogPress from my iPhone


8 comments:

sh@r said...

apa kata u yg jd makcik2 yg tepi jalan 2 n jual semua bnda 2.. hahahaha..

Orkedanza said...

Hahahaha...betul gak kn..dapat pendapatan tambahan. Tp i xpndai buat kueh la..muahahaha

nida-razak said...

waaa...kueh lopes.. da lma xmkn..huuu...harus cari esok..wuwuwu..

sh@r said...

hahaha.. tau xpa.. ala.. pndi ka blakang kta sbb sna org dublin t'pksa bli jugak kuih yg ada.. sbb semua terhad.. so mest laku jugak.. hahahah

Miss Anis said...

lame xmkn kuih ny....huhu

Orkedanza said...

@nida: cpt pegi makan..sedap taw :)

Orkedanza said...

@shar: org2 kat cnie buat sendiri je. i je yg mls buat..hahaha

Orkedanza said...

@miss anis: Esk cuti g crk kuih ni k :)