- xpayah la baca -

hi blog. 

dah lama x bermesra mesra dengan blog. blog dah di anak tiri kn. but dont be sad blog.. bukan blog je dianak tirikn..fb, twitter, lookbook, ym, skype and sme social network acc pun telah dianak tirikan. ini lah jd bila mood mls i dtg.bila mood malas i dtg i akan jd katak bawah tempurung. katak pun dah x duduk bawah tempurung lg mcm i.

ok2 stop cter psl katak. katak bukan main topic i nk ckp ari ni.

 ari ni i nk ckp psl blog i yg dah lm i xupdate ni.

ade org rindu i x. 

okey..fine..i taw xde sape pun yg rindu nak baca tulisan i. tp i taw..masih ade org yg nak baca blog i ni sbb nak stalk i. betul x..betul x. alamakkk..terperasan pulak.

tapi itulah kenyataan. xpe2..stalk la hari2 k walaupun hari2 i xupdate. i xkisah pun u stalk i. boley naik sikit traffic i yg xbertraffic ni. terima kasih bnyk2 sbb jd pengunjung setia n terima kasih jugak sbb jd silent reader. 

tp di ingatkan..kepada sme2 org yg dtg kesini...sila la berbuat2 baik dgn i. i mintak org yg sudi baca blog i ni sme mempunyai niat2 yg baik sahaja. kepada niat yg xbaik tu...baik2kn lah niat anda2 sme tu. i bukan siapa2 yg korang nak dengki ke ape. i manusia biasa n bf i pun manusia biasa. eah..tbe2 ckp psl bf. xpe..bf pun ade kena mengena dlm ni. mn taw org yg stalk i tu nak taw psl kehidupan i dgn bf ke kan kan. perasan lg :p

oklah..i xtaw ape i membebel ni. renung2kn..selamat beramal




0 comments: