- bazar ramadhan -

ini rupa bazar ramadhan di dublin...xde la semeriah param param dimalaysia. jauh panggang dari api..
tp besyukurlah...ade jugak dr xde langsung kan..
tapak 14..
diketuai oleh cik zalikha yg mmg super duper pandai memasak..
lihat aje lah kuih cara berlauk yang dibuat oleh beliau...menyelerakan...
berikut..yang berada duisebelah kanan cik ikha kite tu adelah pembantu2 cik zalikha..diorg pun sme mmg pandai memasak...hebat hebat...si penulis mmg sangat kagum dengan mereka..
sebelah kiri tapak cik ikha kite menjual char juew tiau..
then ade la lg few tapak yg menjual mcm2 mknn lagi...
mmg macam2 ade..ade yg sedap..ade yang x..opsssss
n ini lah sipenyibuk yang mengganggu kententeraman ikha memasak..hahahaaa.
mentang2 tidak berpuasa...sibuk nak jadi tester. dialah tester yg melampau. dah la tester melampau..lepas tu kat bazar ramadhan pun membuat pembelian secara melampau..ish3...
- tamat -


0 comments: