- bye bye london -

hiphip horeeyyy...nak balik dah japgi....rindu sama double A.japg nak jumpe da.
hari ni i xpegi jalan mn2 pun. i mmg da reserve hari ni untuk menguruskn hal hal berkaitan makanan sahaja. selain dari hal makanan akan ditolak tepi...
checklist for today..
  • kfc - done
  • char kuey teow - done
  • mee goreng mamak - done
  • krispy kreme - not yet
tinggal 1 ni je x settle lagi. ini nak beli kat airport je japg. semua2 ni bukan untuk i sorang k..i tolong beli untuk2 yang tersayangggg...
hopefully semua japgi ok je kat airport...xde overweight2 ke ape...aminnn.
bye bye londonnn...helloooo dublinn...


6 comments:

ZUE SMILEYX5 said...

Bye-Bye LondOn....HaHaha...TaK paham ar ko Nak Gi Mana Nie.....????

Shahira said...

kat dublin xde halal eh kfc but london ade?
pelik.

Lifesaver said...

bestnya gi ronda2 jalan2 cari makan

orkedanza said...

zue: balik kerumah la cik zueee..kemana lagi nak pegi....

kak sya: population islam kat london besar...dublin ni bape kerat je ade. kfc jgn mimpi la nak halal....

lifesaver: best mmg best...tp kat m'sia lg senang nak mkn....semua dpn mata..xmcm kat cnie...

p R i n c E S s _ N said...

ok...sumernyerr almost done..

eNaSaN said...

salamt pulang hik3