- sad moment -

comel nye alany..
adik pinjam tudung teteh ye..comel adik pkai tudung. ok...memuji anak sedara sendiri comel itu adalah perkara wajib.
back to the topic. masa abg nikah ari tu...ade satu moment yg buat i n mama aida (kak ipar sulung punye mak) mengalirkn air mata. 1st time air mata i keluar masa tgk org nikah. selama ni mmg xpnah la.
part ni la air mata i terkeluar masa hari abg i nikah..
ape kes abg i nak sarung cincin smpai i nak ternanges nanges kn...
yang buat i sedih ade lah kerana kanak-kanak ini...

alkisahnye si aleia ni tersgtlah rapat ngan abg i n kak aisha ni. kire klu ade abg i(ngangah) n kak aisha(ticha) ni ada mmg sme org die x nmpk la. mummy n daddy die pun die x heran. so bile on that day die nmpk ticha die ticha die xlayan sbb bz nak akad nikah, die jd teramatlah sedih. i xde ditempat kejadian masa tu. tp ble i smpai i tgk die ade dkat daddy die. tgh badmood. mmg moody abes. so i pegi la amek die n ckp jom tgk ngangah n ticha.

i bwk die g dkat sket. die pandang je ngangah n ticha die. smpai la ke part sarung cincin tu...tbe2 i tgk mata die berair n perrgghhh...bertakung air mata. i rs die sedih n mungkin rasa tidak disayangi lg. tidak semena-mena air mata i pun mengalir sm2 ngan air mata die.

pastu seharian die asyik nak nanges je ble nmpk ngangah n ticha die. nak ngangah nak ngangah...nak ticha nak ticha..

sedih sedih. rupenya kanak-kanak kecil sebesar ini pun ade hati n perasaan yg mungkin mudah tersentuh...



1 comments:

Lifesaver said...

budak2 pon dah pndai~