- kedai runcit tyrrelstown -

tyrrelstown ade kedai runcit baru yang jual segala rempah ratus.
ini baru sebahagian barang-barang runcit yg abg i bwk balik. yg lain x sempat nak amek gmba..da simpan2 masuk kotak. punye xmuat nak masuk cabinet..kena simpan dalam kotak.
ckp je rempah ape nak...komfem ade. kari, kurma, kiub ayam, kiub tomyam n segala jenis mak nenek la ade. sme2 yg ade ni bukan dlm kuantiti yang sket...mmg macam nak bukak kedai runcit. perencah nasik goreng pun bnyk. i da kire...klu hari2 masak nasik goreng stok yg kitorg ade bley cukup untuk setahuunnn....wuuuu


5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

wahh..ey r memasak pasni...

orkedanza said...

i baru masak sekali...yg lain sis in law yg msk :p

iu rf said...

wuu... behnyee...

hahn said...

ali cafe tu pn dia jual ke?

orkedanza said...

kak iu: bestttt :)

hahn: alamak...aku rs entry aku ni mengkonfiuskn. actually ni brg2 yg abg aku bawak balik dr m'sia. kedai runcit tyrrelstown tu means brg2 yg bwk dr m'sia ni mcm nak bukak kedai runcit kat tyrrelstown..