- Danial & Aisha -

i jetlag..pkul 4pg da terbgn n xley tdo2 balik. bgn lps tu da xreti nak buat ape..maka on9 lah jawabnye..
td duk tgk2 gmba abg kawen..rindu plak kat pengantin baru ni. pengantin baru ni mesti x rindu i kan..yela...nm pun pengantin baru kn. lg pun sekarang tgh berhoneymoon..xkn nak ingat org lain. xpe..lps diorg balik honeymoon br nak call diorg...
meh la kite layan gmba kawen diorg..
masa pagi nak kenduri ari tu hujan selebat-lebatnye pg tu. kitorg da risau2 sbb ujan. mcm leceh sket la kn ble hujan ni. nasib baik pelamin x jadi buat kat bwh kemah. tbe2 ade dtg sorg jiran ni dtg mintak kat mak i baju yg abg i da pkai. die kata kne baling atas bumbung. hemp..mcm pelik..tp layankn aje lah. berkat kekuasaan allah..sblm org rmai dtg..hujan pun behenti. alhamdulillah..lepas tu cuaca elok je smpai ke petang...
lepas dzuhur rombongan pihak pengantin perempuan dtg...
tema masa kawen ari tu adelah brown. suka baju pengantin ni brown+putih. klu brown je mesti x lawa.
muka bahagia je pengantin ni. eh..mestilahkn..xkn la kawen nak sedih2 :p ini bukan kne kawen paksa..
ni 1st time sedara mara tgk kak aisha. jiran-jiran pun sm. kali ni abg nd kawen xde kompang2 n silat2 sbb ade teknikal problem. soo guna kompang digital. ini sme sebab kat kawasan umah i pemain2 kompang n pesilat2 sme da xde. mcm xbest sket la xde kompang live n xde silat...
pastu start la renjis-renjis tu...
lepas tu makan beradab..acara potong cake n lastly pengantin berkarok then jumpe sedara mara. pastu petang2 sket ble org da xde rmai diorg g amek gmba outdoor. pengantin ajak i join tp i xdpt nak ikut sbb kwn2 i still ade yg nak datang ms tu. sedih xdpt join pengantin bergmbar. adik n 2 org kawan die yg ikut :(



2 comments:

Anonymous said...

Wah.. Bestnye dah g Ireland.. Watpe kat situ? Keja ke? erm... Take Care..

Lifesaver said...

lawa baju pegantin :)