- si putih -

td g amek lg 1 baju raya yg terlambat siap. baju lain sme da siap ms 1st week ramadhan lg...
sampai2 umah je i trus tgk...

gulp!


ni baju nak pkai masa raya or baju nak bertunang ni...

hemp..mcm x sesuai la plak nak pkai g beraya. g beraya nnt bnyk mkn. takut nnt tertumpah sn tertumpah cnie mcm bdak kecik. baju putih kena jaga woooo....nnt klu kne kotor yg susah nak hilang kan susah. so baju ni maybe x akan dipkai ms raya. sbb tu ley publish kat cnie.

baju raya lps raya br letak...

agak2 baju ni ble sesuai nak pkai ye...hempp...no idea. kesian baju tu..takut nnt setahun x berusik kne duduk dlm almari...

-----------------------------------

edit on 1.03am: to make it clear...baju ni xde kne mengena ngan nak bertunang or ape. yg kat atas tu hanyalah sekadar merepek repek je. td my fren da miss understanding ngan entry ni...die ingat i da nak bertunang plak.



8 comments:

bspotgurl said...

Putih mmg sangat cantik tapi tulah kalau nak gi beraya or anything kenalah bawak-bawak bertenang kang tak pasal-pasal putih jadik hitam or coklat pulak..;) sangat cantik baju awak ahh

Lifesaver said...

nampak mcm besar baju ni utk mu dik

Lifesaver said...

nampak mcm besar baju ni utk mu dik

orkedanza said...

bspotgurl: tulaaaa....rs mcm x jd nak pkai raya plak..takut jd mcm awak ckp..jd choc or hitam plak nnt. mn taw kuah kacang tumpah kena baju ke...nanges i nnt...huhu

cik puan lifesaver: kak, smlm da try...muat2 je masuk kat badan i yg ramping ni...hehehe

p R i n c E S s _ N said...

hohoho...cantek r baju..klo N pkai jek..tp kne sopan santun laa..ayu2 gtu..

orkedanza said...

i x reti bersopan santun la N..hehe...

MYRAspberry said...

oh! kenapa i xde baju raya lagi?? serius weh... -_-

orkedanza said...

i da puas 2-3 thn lps xde baju raya...