- puasa ke 12 -

tambah lg seorang ahli pada puasa ke-12. abg telah pergi meninggalkn dublin buat selamanye untuk kembali ke pangkuan keluarga tercinta. welcome home abg Nd n Ticha. ticha adalah bakal wife abg.
juadah berbuka puasa hari ini adalah hanya kuih semata mata sahaja ye. semua kuih dibeli di param berdekatan dgn rumah n semua kuih yg dibeli adalah pilihan dari incik kepam. tp td masa g param abg da x kepam da.
balik kali ni incik kepam xley nak balun makan btul2 mcm selalu. die perlu berdiet sebab nnt nak nek pelamin. nnt x hensem plak kan klu perut mcm org mengandung 3 bulan. so td kat param die berlawan ngan nafsu.
menu buka puasa hari ni pun sempoi mcm semalam :
  • tepung pelita paya jaras
  • popia basah
  • murtabak pak atan. sedap murtabak die..

dan juga

  • buah melaka

itu je yg kitorg makan 4 iftar td. japg2 baru nak g mkn nasik ke ape.

oh ye...sgt kecik hati kat param td. sy telah dianak tirikan. jalan tertinggal jauh dibelakang. ibu jalan ngan abg. cisss...slalu xde abg jalan berpegangan tangan ngan sy..hari ni saya balik ibu tinggal sy kat belakang. weeekkk wekkkk..xpe...xjeles pun..

nota kaki: ticha...da balik ni jgn plak biar blog anda bersawang okei. update2 cerita anda ni soromban itu..kami nak taw...



3 comments:

p R i n c E S s _ N said...

sonoknyerr sopim at param...

Lifesaver said...

hehehe..biasa la..anak yg jauh di mata..ditatap dulu..anak yg dekat di mata..tiap2 hari tatap..hehehe

orkedanza said...

N: sonok lg klu dpt sopping tudung ke, kasut ke, baju raya ke...hehe

cik Puan Lifesaver: tu la..kasi chance kat abg....da lm kurang kasih syg dr ibu kan...kesian plak..hehe