- puasa ke 9 -

semalam puasa ke 9 sgt lah hambar.
sy berbuka puasa ngan ibu je :(
jiran kiri kanan sgtlah meriah rumah diorg. anak cucu balik berbuka puasa bersama ahli keluarga.
ada satu jiran ni...selang dua umah dr umah sy, sy jumpe anak anak lelaki mereka di param (pasar ramadhan). hanya anak-anak lelaki ke param. menantu-menantu perempuan n anak perempuan mungkin di dapur menolong mak nye membuat persiapan berbuka puasa. meriahkan.
jiran blah kanan pun sm..anak menantu cucu balik..
jiran blah kiri pun sm. riuh rendah umah diorg..
timbul perasaan sedih dlm hati...ye la kan...adik beradik sme jauh2. xpe..insyaallah 10thn akan dtg maybe semua da balik m'sia for good kot..insyaallah..
ade adik sorg yang dkat cnie sibuk dgn assignment die je. kesian die. nak buat cmne tanggungjawab sebagai student. im proud wif adik sbb she's 1 of the top student. keep it up until grad..jgn jd mcm kakak :p

ok...tamat la entry untuk hari ni dengan salam rindu buat semua adik beradik..i love all of u.. :)



4 comments:

arapink said...

kemeriahan umah yan pasti akan datang tidak lama lagi ;-)

orkedanza said...

yup2 cik ara...rabu abg no 2 smpai..then 19 hr lagi famly abg no1 plak balik. abg no 3 je xdpt balik...kesian kat die.

ape2 pun syukur sbb thn ni dapat raya ngan diorg..

Lifesaver said...

nape x join diaorg?

orkedanza said...

malu la nak join diorg