- 07/08/09 -

saya seorg pengganggur terhebat yang hanya tahu :
  • bercucuk tanam buah buahan dan sayur sayuran dan kemudian ke farm kawan2 untuk mengambil hasil tanaman mereka serta meletakkan weed n bug di kebun mereka di burn buddy..
  • bermuka buku(facebook) seharian smpaikan kat wall kawan2 sme dipenuhi oleh kuiz2 yang dibuat oleh saya..
  • melayan sang buah hati di YM tidak kire waktu. selalunye antara pkul 4pg-7pg. lps pkul 7 trus tidooo smpai la si ibu mengetuk pintu memberi warning suh bgn. klu si ibu x kejut maknenye xbgn la alamatnye...
  • bergossip gosip kosong di YM bersama kwn baek. sy hanya taw bergosip bersama kwn baik itu...ngan org len sy x reti. jgn kecik hati if ade yg BUZZ saya tp no reply at all...jgn kecik hati...im sorry...kih3

tp itu suatu ketika dahulu

segalaye sekarang telah berubah mulai tanggal 7/8..

saya sudah bekerja okei...
monday to friday 9am-5pm
n
saturday 9am-1pm
kerja sementara je smpai bln 9 dengan bergajikan hanya rm600 sebulan..
sikittttt??
ade sy kesah??
xde...i ok jew. nak g keje pun just 10 min drive. xyah la nak bersesak-sesak menghabiskn masa dlm kereta kerana jam(bkn jem yg sapu kat roti tu) n menghabiskn gaji pd tol n minyak.
lg pun sementara je kn..
hopefully hujung bulan nih ley la menunaikn hajat saya yg satu itu..hanya kau dihatiku..