- sesuatu -

beberapa saat..eh bkn..2 jam selepas meninggalkn comment di sesuatu itu trus kena tag. sebenanye saya xberapa ske membuat tag la bagai..tp demi oyen...i rajinkan diri membuat tag ni. oyen..sila terharu dengan i sekarang jgak..haha. nasib baek tag ini simple dan tidak memerlukn penggunaan otak yg begitu tinggi...
1. apa perasan sekarang

:: rindu

2. saya nak makan

:: roti nan n ayam tandori

3. saya x suka

:: bila kena paksa
4. impian saya

:: jd suri rumah yg berjaya

5. haiwan yg saya tidak suka

:: cik T

6. saya harapkan

:: si dia

7. jika boleh diputarkan masa

:: klu bley sy xnk mengenali si dia

8. saya pada 10 thn akan datang

:: duduk rumah jg suami n anak2 serta suami memberi gaji yg ckup untuk sy bershopping :p

9. hp saya adalah

:: berwarna hijau+putih

10. saya pernah bercinta sebanyak

:: perlu ke nk jawab?

11. saya suka pada

:: dia

12. kawan2 saya

:: ramai

13. pernah dikhianati

:: yup...mengkhianati pun penah. soryyy...

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda

:: telah memaafkn die long time ago..

15. senaraikan 8 orang untuk di tag

:: sape yg baca tag ni, klu tgh bosan tu buat la..
okeyyy...done!!



1 comments: