- perut kenyang hati riang -

2 hari ni mkn sy sgt tidak menentu. tdo yg tidak menentu sudah menjadi 1 hal...skrg..mkn pula tidak menentu. mkn yg tidak menentu mmg menyumbang kpd masalah besar kepada tuan punye blog. bila lapar peratus untuk menjadi stress mmg lah sgt tinggi.
petang td mmg sgt stress sbb perut sgt lapa. pastu mle la tebayang bayang mcm2...nak mkn itu nak mkn ini. mle tebayang spagheti bila mendengar seseorg bercerita psl prego..lps tu teringat nasi pa'kapau n then muncul lagi satu demi satu sehingga menjadi bertambah stress. dengan tdk membuang masa sblm menjadi lebih parah trus dcide nk g mkn ape yg diidamkn...
xlm lps tu nahhhh....dpt ape yg diidamkn. tp sebelum mengorder tu stress jugak sbb xtaw nak order ape. klu bley sme nak..
xckup ngan itu....tambah lagi ice cream 'i luv u'. ni i mkn tuk u k..bukti i pegi mkn x lupa u.

ok..skrg da x stress stress lg. bley mengadap buku dengan tenang. tido sudah..mkn pun sudah. perut kenyang hati pun riang...



2 comments:

Lifesaver said...

"perut kenyang hati pun riang..."

study mcm mano plak???hehe

orkedanza said...

study n then stado....hehe