- tercipta untukku -

lalalalala~
mlm ni bley tdo nyenyak senyenyaknya. bley tdo nyenyak ke..ke lagi x ley tdo..haha..
semoga aku dipertemukan dengan seseorang yang beriman, bertaqwa, dari keturunan yang baek2, bertanggungjawab, berilmu, boleh bertolak ansur, mempunyai matlamat hidup, setia, romantik, jujur, serta akan menyayangiku hingga akhir hayat..amin.
itu doa saya sekarang ni. lantak la korang nak kata sy ni ape pun kan. belajar da abes. so skrg ni misi lain plak..hahaha. kerjaya perlu seimbang dengan yang lain-lain. if pk keje je n x pk pasal benda lain x bley gak kan.
hey2...kejap kejap..i nak layan lagu ni jap...






5 comments:

Buza said...

yan aku ad shortlist utk kau . .

berminat sms aku . . .

hahaha~

Kelbros said...

I doakan untuk u!!
4 ur info, poching tu mmg i tujukan buat u
hehehe
saje gurau2..
alert btol ye!!

orkedanza said...

abuza : eh,yeke buza..haha.ok2..aku roger ko skrg gak..hehe..

kelbros : oo..da pandai eah perli2 i..xpe2..ada ubi ada batas..ada hari i bls..haha..padan mke!

e g said...

sebok nk kawen nie.. huhu..
wei bile mau lepak nie???

Lifesaver said...

dapat...yg penting..hati ikhlas...