- in luv -

ku telah jatuh cinta hoookeeeii....
ptg td ble smpai je depan umah trus ada bau-bau-an..smpai depan umah tu baunye..blum masuk umah lg. agaknya la kan..jiran-jiran pun dapat tempias bau-bauan tersebut..kesian kat kamu jiran...ngeh3~
b
4 diz durian-durian ni saya x pandang pun..tp td...telah membelasah beberapa ulas. ceiihh...ulas pun nak kecoh kan. haruslah..selama ni saya x pandang durian pun..klu stakat kuah durian tu layan la gak. nikmat rupanya durian ni...baru ku taw. nasib baek masih sempat menikmati kelazatan tersebut..
** nnt nak carik chempedak pulak...nak makan chempedak goreng


5 comments:

aRe~TeRq said...

durian?? cempedakk????????? ku mauuu!!!!

ps: sorry tak reply ym td. akak g exam da. huhu..

orkedanza said...

keh3~

saje nak cter psl chempedak. da agak da..klu ckp psl chempedak sure akak akan ada tbe2 kat cnie..haha.

cpt2 la balik...kepala yan da ting tong ting tong da ni. nasib baik adik da nak start cuti jumaat ni..ada gak la geng nak gosip anak dara..he3~

Kelbros said...

Sedapnya durian..
teringin nak makan kulit dia
mane tau leh wat mcm kulit cempedak goreng..
pasni dtg le rumah..
leh makan kulit durian goreng ok!!

Bro Framestone said...

durian tue... bile la nk beli nie ek... dapat sebakul pun jadi la

Lifesaver said...

durian...eiiiiiiiiiiii!xsuka!