- rutin telah berubah -

masa tido n bgn tdo sekarang ini telah berubah sejak mula bekerjaya ni..ahaha...mcm comel je bunyi bekerjaya itu..hiksss
dlu-dlu masa tido adalah tidak tentu atau dengan kata lain ikut suka saya nak tdo kul bape. skrg tidak lg...11.30 je times up...kne tutup lappy n tutup mata. sungguh x pecaya pada diri sendiri yg saya boley tido seawal itu. bgn pg pun skrg ni sgt awal...seawal jam 6 pg alarm telah membuat bising...begitulah rutin harian kini. xde maknanye saya nak ngadap lappy smpai ke subuh mcm dulu-dulu
3rd day practical menjadi semakin interesting...lg bnyk benda yg telah dipelajari hari ni. bos sgt baek memberi tunjuk ajar yg x terhingga. esok bos kata da ley start ikut jumpe client...yeay!! i like it kuar buat keje2 kat luar ni..
setiap hari saya akan tempuh hari yang semakin mencabar...semoga saya tidak putus asa dlm mencapai kejayaan..amiinnnnn


4 comments:

Lifesaver said...

baiknya cik adik ni...hehheh

p R i n c E S s _ N said...

fuiyoo..6pg da bgn...canerr laa N nti bile da keje..skg ni kul10 br tsedar..wahh...

orkedanza said...

lifesaver: i mmg baek kak..haha...perasan sniri nih... :p

N: haha....klu 10 tu awal lg N,i dlu matahari tegak br bgn....hiksss

░♥si lampu neon♥░ said...

wwawaw rutin praktikal ker huhuhu =)