kenduri doa selamat

sejak kembali ke pangkuan keluarga ini blog telah jatuh ke tempat ke-2..hiksss..
malas btul nak mengupdate blog skrg ini tp amat gigih gak nak update coz nak tunjuk hidangan lauk pauk pada org2 tertentu. siyes sedap gler lauk-lauk pada mlm tersebut. hidangan tersebut telah disediakan oleh ibu terchenta saya dg
n bantuan jiran tetangga yang sgt baik. thanx jiran tetangga!
kenduri diadakan sempena kenduri doa selamat ay
ah n ibu yang akan mengerjakan umrah dan juga kenduri tahlil arwah atok saya. semoga ibu ayah selamat pergi mengerjakan umrah dan selamat balik..
menu pada mlm tersebut adalah masak lemak cili api(udang), sambal sotong, asam pedas(ikan), ayam goreng, ulam+sambal belacan, dan juga bubur pulut hitam...yummmie!!
antara tetamu yg hadir adalah jemaah-jemaah surau kawasan kediaman, jiran tetangga n saudara mara. rmai juga yg hadir pd kenduri tersebut..lebey kurang 100 org..
pakcik-pakcik
makcik-makcik
lps semua tetamu iaitu jiran tetangga pulang, saya pun mula lh menukr uniform n masuk syif untuk menapaw segala lauk utk saudara mara...
mlm td lps selesai je kenduri baru saya sedar yg tgn saya injured..tgn belah kanan bengkak sedikit. nasib baek masih mampu mengupdate blog..hikksss


8 comments:

mie said...

wahh!!!
sedap nya....
mana tapaw untuk gue...
samabl belacan kasi lebih ye...
hahhahaaaaa

orkedanza said...

alar...setakat sambal belacan je ke..ingat nak tapaw ape la sgt...

Nami Masachika said...

sedapnye yan..tetibe lak rs lapo..huhu..bl pak cik n mak cik nk g umrah??

mie said...

xpe gue sanggup mkn smbal belacan je...
maklum la...
sambal belacan tu...
janda berhias yg buat...
hahhaaaaa

Afir said...

wah sedapmyer lauk!!!!!!!!!!nak cikit..huhu

[z@ck] said...

wah..sakan kenduri..

Rarai said...

hey yan...i dah la tgh diet ni..menyesal masuk blog u!huh huh (kuar blog u dgn rase kecewa sbb lapo) kah3~

p R i n c E S s _ N said...

perghhh...nk mkn lauk kenduri jgakk...