- bila bulan mengambang -

asal matahari terbenam je mle la lenguh segala sendi2 yang ada.
2-3 hari ni mlm adalah equal to demam. yups...mlm je saya demam
smpai x lrt nak bgn..sakit-sakit badan ni. tp yang peliknya bile bgn pagi ok plak...xde la kata demam or lenguh-lenguh segala sendi. pelik...pelik..
so ari ni nak tgk menjelang pkul 6 dan keatas saya akan jd mcm semalam semalam or x...
selimut adalah kawan saya buat ms kini.
mlm je haruslah sy berselubung dlm selimut. org len duk carik aircond sbb cuaca yg amat panas skrg ni tp saya crk selimut. selain dr selimut..panadeine dan thermometer juga adalah kawan saya...
panadine adalah adik beradik kepada panadol. fungsinye sama seperti panadol tp saya rs panadine lebih berkesan dr panadol.themometer plak digunakn untuk memantau suhu bdn sy. so far xde la dmm kategori high fever..biasa2 je..plg tinggi pun mlm tadi 39.5celcius.
hopefully mlm ni saya ok so ley la saya blogwalking. 2 hr ni xsempat nk walking kemn2..klu blogwalking pun x tinggl jejak..
:)



4 comments:

p R i n c E S s _ N said...

tah nyerr..bkn musim panas ke..? N da bape ari tdo x de selimut..kipas laju2...wahh...

Anonymous said...

39.5 bukan dah terlebih demam ke tu...

weiii...nak SR...xpun krispy kremme...

mie said...

wahh...
patut la...
kesian nya demam...
hahhaaaaa

Kelbros said...

smoga cpat sembuh!!