- ribu-ribu lemon -

entri pindah part 2 masih tersimpan dlm draft..xsempat nak siapkn. td tgh robot urutkan badan saya tetbe teringat nak membebel psl hari yg beribu-ribu lemon sepanjang hari ni..
seharian di pwtc..sakatlah memenatkan..penat yang hamat. beribu-ribu lemon org ade kat pwtc tu. ari ni saya attend 2 fair kat pwtc. pkul 11 lagi da tepacak kat education fair. saya kan budak lepasan spm..haruslah terpacak kat ctu seawl mungkin..huhu..
dlm banyak2 kolej yg ade kat ctu la kan..saya rs booth unikl the best dr segi marketing diorg. information yg diorg bagi sgtlah lengkap. xmcm kolej2 lain..layan mcm xlayan je..bile tanye soalan sket da nak kne refer kat org len.
untuk sesape yg lepasan spm mcm saya ni ley la refer kat unikl pasal course logistic coz program diorg tu mcm ok je. kampus tuk that course kat pasir gudang which is pasir gudang adalah kawasan port. mengikut en.x yg juga selaku lecturer kat ctu, course ni kampus die kat pasir gudang sbb nak bg pendedahan kat student diorg secara practcal. course ni adalah 50% teori n 50% practical..so balance la. xde la belaja teori semata-mata. ape2maklumat lanjut ley refer kat unikl ye. oh ye..br sy teringat..lecturer saya pun pnah ckp yg logstc ni on demand skrg ni. so kepada yg lepasan-lepasan spm tu skrg ni fikir-fikirkanlah dimana hala tuju anda smue after diz..jgn dok merempit je..huhu..
after berejam-jam kat edu fair tu..kepala da start pening2 n perut da start bekeroncong...dengan itu we ol jln2 crk mkn ke the mall. ya allah...kat the mall pun manusia beribu-ribu lemon. food court penuh org...mcd pun sm..so kfc la arah tuju we ol. kat kfc xde la pack sgt tp cashier kfc tu sgt tidak profesional bekerja..mcm keje kat kedai tomyam je. eh, nak mengomplen je saya hari ni. ok..next..
after perut suda kenyang..window shopping sket then trus g pwtc balik. nak g matta fair lak. tiket rm3 seorg..dapat beg kaler oren supaya senang nak letak segala brochure yg dpt. kul 5-8 kat mata fair..then g the mall balik coz parking kat the mall. kat the mall still rmai org..nak mkn pizza tp kne Q..penuh gak. lastly balik rawang mkn pizza kat rwg..
kesimpulannye every time matta fair mesti beribu-ribu lemon org yg dtg walaupun ekonomi not so good..
notakaki: saya dapat voucher holiday 3 hr 2 mlm..ade sape2 nak join x?? to ana n the geng..jom2..ke pd nak x??


3 comments:

~ AnA FaRhAnA ~ said...

wahhh...bila tu yan???
cam menarik..hakhakhak..

toyan said...

pd,.huuu
nak itot,. nk it0t,..

tun Nuwa said...

nak...