- pindah part 1 -

berat sama dijingjing..ringan sama dipikul..inilah aksi aksi semasa hari kejadian hari tu...semua org sgt bersemangat dan bekejasama..cewwahhh..
yani n safa angkat meja makan
meja makan kecik je..meja org bujang la katakan..
ana buat air
sila abaikan sudip kayu yg dipakai utk mengacau air tersebut kerana senduk2 lain semua nye telah dihantar ke umah puchong
ana n adik angkat katil
ayah n izmir angkat fridge
adik n safa angkat rak tv
ayah n izmir angkat tv
berat sangat tv ni..klu xnk berat kne pkai lcd or plasma tv..ohohoho
ayah adik n izmir angkat sofa
ana n yani angkat meja study
dengan cara begini kite ley nmpk sape yg paling bnyk buat keje n sape yg curik tulang okey..siap ade bahan bukti lg tuh. klu u ol perasan la kan..saya la plg bnyk curik tulang kan..sbb xde satu pix pun yg saya angkat barang. kejam kejam..xde sape pun amek gmba saya ms saya angkat brg..so nmpk mcm saya yg curik tulang okey...hohoho


3 comments:

~ AnA FaRhAnA ~ said...

dah amik sume pic dari syikin??
nak2..

aRe~TeRq said...

baru je akak nak tanye 'mane gamba yan angkat brg?'... skali da ade explanation pjg kt bwh tu. huhuhu..

orkedanza said...

ana: br amek sket time on9 ngan die airu.ni yan kat umah.nnt balik bangi yan bagi k..h

kak sha: hahaha..taw xpe..