- limau suam -

hajat untuk ke putrajaya tgk hot ballon ptg td da x kesampaian. pkk still on progress..10% baru. sket2..lm2 jadi bukit. ceihhh..sebenanye nak sedapkan hati ni..xoxoxoxo
td semasa melepak di faculty kena halau ngan pakcik berbaju biru..rupenye da pkul 1..patut la pun kne halau. time nak shutdown lappy terpandang status ym bob yg pegi mengenyangkn perut..so trus kol die n die ckp kat kedai bla bla bla. so we ol pun trus g sn. seperti biasa..limau suam menjadi pilihan dihati.
mcm2 cerita ade td..nostalgia lm menjadi topic pd mlm ini. diorg sme ade cerita zaman kanak-kanak..saya dan nua je xde. adekah geografi yg menyebabkan saya xde cerita zaman kecik2 dlu. ye la kan..diorg duk kg..mcm2 ade..sawah padi la..hutan la...pokok getah la bagai. saya ade ape?? kiri kanan umah jiran. pastu x kuar umah lak tu..bdak baek la katakn..hahaha..padahal ibu x kasi kuar umah..kena kurung..muahaha~
sgt seronok saya dgr diorg becerita..naek basikal bwk durian kne keja ngan anjing la..baju adik beradik time kecik2 sme sm je..n bla bla bla. klu waktu tu zaman internet da ada mesti diorg sme da tulis kisah ms kecik dlm blog kan..dpt juga la jdkn kenangan. at least nnt da tua-tua x de keje ley scroll balik memori lm. x sme yg akan kekal diingatan kita..
esok pg klu diizinkan we ol nk g tgk tutttt..haha..mls nk sebut..takut x jd plak nnt. klu xjd tu adalah disebabkn ada manusia-manusia yg tidak dpt membuka matanya..fhm-fhm je la ye...



0 comments: