- robotkah die -

hari ni en guard yang mengawal kenderaan keluar masuk di kawasan rumah saya telah membuatkan saya panas. ye..walaupun tadi cuaca agak mendung, saya tetap panas. saya panas dengan tindakan en guard itu..
kerana kecuaian mereka..kereta saya yang menjadi mangsa. saya tidak akan sesekali membiarkan kereta saya parking diluar. en guard kata kat saya u xde sticker x boley masuk. heloooo..bukan saya sengaja xde sticker itu okoey..management cni yg letak sticker kereta saya ntah dimana. diorg da hilangkan sticker saya sebelum sempat saya amek sticker tersebut, kereta saya plak yang jd mangsa kne duduk kat luar tuh..nooooo way okei..
en guard tu pun mcm robot..xbley nak bertolak ansur langsung...
saya nak kluar mkn after diz..klu en guard itu again tidak membenarkan saya masuk..saya akan buat rusuhan kat bwh tu nnt..
## ada orang nak blanje saya makan mlm ni. housemate,sila abaikan saya jika kite teserempak disana ye..hikssss


1 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

pakcik guard kami pon sama..kembar kot! buat panas hati je..