- pandainye die -

tensen btul saya ngan mamat yang tlg we all tangkap gmba ni..nampaknye we all salah pilih org..mamat tu langsung x reti amek gamba..tgk la cmne die amek gmba we all...senget benget..penat je we all senyum over-over..

yang ni gamba plak gelap...

pastu jenuh saya ajar die..saya suh die amek mcm ni...die ckp kat saya okey-okey...

next pix yang die amek ni ada asap plak..asap rokok die..aiyoyo ini mamat..penat wo we all nak sengeh depan die..

lastly ini hasilnye...ok la..not bad..hasil die after disekolah kan oleh saya...

tq dik coz tlg amek gmba akak-akak yg cerewet nih...cewwahh..akak gitu..poyo nye..



2 comments:

Rarai said...

kah3!nk tergelak i bace..ms i g holiday aritu..ada gak mamat cmni..siot tol!geram pic xcntik..sob2

[S]itie [B]Um [B]Um said...

yg asap rokok tu bleh jd effect panas.. hehe