- its over -

holiday is over...back to school..huhu. petang ni saya da nak kne balik kl..no cuti-cuti da after diz.
tomorow morning ada class at 8..siap ada tutorial lg..xbuat lagi nih..huaaaa...mlm ni smpai sana kena buat laju-laju..then br la ley nak blogwalking n update blog saya or ape-ape je la..
flight saya petang ni kul 5.20 by MH 2609..smpai kat KLIA dlm kul 7.40 cmtu then nak jumpe kwn saya yg akan ke japan tonite..bestnye die dapat g japan every year..saya ble lagi ye...
oh ye...tonite ada date ngan safa...sempat ke x nak date ngan die mlm ni....hemppp
k la...times up...saya nak ke UK da ni...oppssss UK?? yeahh...jgn x pecaya taw..saya nk ke UK plak ni...
daaaaaaaaaaaaaa~


3 comments:

mrs popo~ said...

erk..uk?
ke ulu klang..
hiksss..
da2..study plak..
asek jln jek.. :P
hihhhihih..

orkedanza said...

bkn ulu kelang taw..hiksss

UK tu ujana kewangan..one of the shopping cmplx kat labuan..x best pun..tp borong ceklat best la..hehe

okei-okei..back to skewl..huhu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

aku suke kalo cuti je xde skolah.. best kan?