- bulan dan bintang -

sungguh xku sangka rupenye di bangi juga terdapat tempat-tempat menarik untuk duduk bersantai bersama orang-orang yang tersayang. selama ni saya mmg x perasan langsung kewujudan tempat ini...
dimanakah ia? silalah teka wahai penduduk disekitar bangi ini..

opppsss..hint-hint..ehehe

cik orked bersama siapa ye kat sana semalam?? jeng jeng jeng..

ni auto published entry. pada saat ni cik orked sedang menghadiri kursus. kursus ape??? kursus kawen kot..muahaha. cik orked nak kawen ke?? plz wait, hear n see...mane la taw kan ade berita baik kew..hikssss.

gler ke ape klu saya nak kawen..kena kejar ngan abg saya plak nnt..mane nak lari..nak masuk lubang cacing pun xmuat...



6 comments:

Faiz said...

kelihatan seperti kt area tasik cempaka ok bangi walk tuh..
hahaha..
btol x??

tun Nuwa said...

A ah...
Dah lama kat bangi
xkan cik orked x perasaan kot ngan kewujudannya...

orkedanza said...

yupp..kat tasik cempaka..mesti en shumul sudah biasa ke sana kn.

to tun nua : i xpenah perasan pun..ble ada mcd kat situ br i nmpk ada tempat yg menarik dibelakang itu..

Faiz said...

hahah..xde la biase..
tp pnh pg la..
2 yg mcm knl jer tmpt 2..
hehe

oyen said...

err.
tak pnah g d waktu mlm plak.
cambest!
penah jogging ptg2 jer.
hik!

[S]itie [B]Um [B]Um said...

lari nyorok dlm terowong gelongsor tu ar. hehe