- selama ini.. -

waahhhh...da berhabuk blog saya ni..kemana saya menghilang? saya ada je..xkemana pun..juz xde mood nak update my blog. aura blogging saya telah terbang melayang..huhu. bkn xde cter nk update blog. bnyk sgt..tp......(alasan lg)... =p
antara aktiviti saya sepanjang blog tidak berhupdate :
  • celebrate befday anak cuzen saya
  • try a resepi from one of the blogger..nutella muffin

  • hangout ngan kak ug n famly..tgk cicakman 2

ps: gamba saya nan ada..sy jd cameraman nye..

  • kenduri doa selamat haiqal nak sunat

  • saya jd silent reader blog blogger2 sme
  • masak
  • makan
  • tdo
  • tgk tv
  • download cter korea
  • online

sekian..itu sahaja aktiviti saya selama saya tidak berhupdate ini..



3 comments:

mrs popo~ said...

wah..cm best jek muffin tuh..nk resepi gaks..hiks..
sy de donload korean drama gaks..
soulmate..da 78% da..tak sabor nih..hikss...

orkedanza said...

nak resepi ye cik nadia..nnt i upload ye...

i ngah upload princess lulu..

mrs popo~ said...

princess lulu download halfway jek,pastu cm mls nk sambung..ihihi..nnt leh tukar2 cite.. :)