- fav food -

bkak blog cik ara..en3 die banyak mengidam je...
bkak blog cik rai..en3 nye cter pasal makan jugak..buat diri saya terliur melihat segala jenis makanan yang ada..mengancam gitu..hikss
hasilnye sekarang ni saya plak yang start nak mengidam-ngidam ni..huhu. saya ngidam ini...

huwaaaaaa...ada sape-sape yang nak blanje saya mkn kenny x..silalah..saya alu-alu kan je..

kenny favy saya taw..saya ske black pepper. side dish plak mashed potato, BBQ baked bean and coleslow. muffin lak saya ske vanilla.

n one more things kan..kenny ada kenangan tersendiri dalam hidup saya..thats y i luv kenny so much..



5 comments:

Rarai said...

wahhhhh i nak kenny jugak!!~u blnja i,i blnja u laa..kih3..i sker mcrni cheeseeee!!~wiii

.:CiK ArA:. said...

wah nak kenny roger jugak...lama nye tak makan... adui mengidam2...

mrfusyi said...

juga berasa lapar tgk gambar ni.mmm...

Bunga Hana Nordin said...

serious...


gua lapar..






serioussssssss

mrs popo~ said...

bestnye kenny..!nakkk.. :P