- ske ske ske -

cantek x...cantek kan..combination colour yg sgt menarik..laen dr yg laen..function pun not bad. yang penting saya ske calour nye...ske ske ske... *hint*


ada sape-sape yg baek hati x kat cnie...mana la taw nak bagi hadiah kat saya kan kan kan...





11 comments:

iwani said...

wahhhhhhhhhhh:Z

orkedanza said...

apeee???

ko nak bg aku k660i?

waaaaa...sgt la dialukan...

bley bley bley..

ni yang aku terharu nih..

muahahaha

iwani said...

bknla...waahhhhhhhhhhh bleh pinjam..hahahaha or kte tkr nk?
ko amik putih orange hikhihik:P

orkedanza said...

orange??

xnk...orange tu khas buat ko..bnyk sgt kenangan nye ngan oren tu kan..hehe

iwani said...

a moment to rmmbr..
huhuhuhu...

rizal kamaruzaman said...

duluu nk bli ni..
tp.. tgk2.. my dad bli lain...

orkedanza said...

to wani: =)

to rizal: ur dad bli hp ape?
lagi best dr k660i ke

Rei said...

pakai iphone la....
apa barang pakai Sony Value ni...
ekekek

orkedanza said...

ko nak bg i fone ke kat aku..

xyah la..bg fone ni ckup...

Abu Zar said...

hehehe .... tggu ko kawen nnti aku kasi ~~~

Rarai said...

white n green...yan...bukak mypage...ngeeee...