- redup rimba -

da few days kwn saya ajak g mkn laksa..diorg kata laksa nye sedap kat kedai tu..so semalam bgn tdo je saya tanye kat diorg nak g mkn laksa x..kwn2 sy ni on je..
saya n wani 1st time taw g cnie..yani n safa la regular customer diorg. gerai ni tepi jalan je..menghala ke bangi lama dr ukm. even die gerai tepi jalan tp sy mmg puas hati la. kitorg g kul 2..time tu matahari mmg terik la tp ble kat duk kat gerai ni rasa sejuk je..sbb nye gerai ni dikelilingi pokok coz die tepi utan..
ni la die peserta2 yg melayan laksa n cendul di redup rimba semalam..
okei..nak bagi korg layan cendul n laksa die..semoga kalian sme terliur ye.. =p
harga laksanye rm 2.80 n cendul rm 1.40 aje..x mahal pun kan..klu kat laksa shack da kena bape hinggit da ni..da la xsedap plak tu..
okei..layan aksi kitorg makan laksa plak ye..
moral of the story, jgn pandang rendah pada gerai tepi jalan ye..asalkan x skt perut ckup. laksa kat cnie 5 kali ganda sedap dr laksa shack.



6 comments:

iwani said...

mmg redup pn berade kt redp rimba..hahaha..

orkedanza said...

taw xpe..hati aku pun redup je kat ctu..hehe

aridan said...

eee gatal

orkedanza said...

errrkk???

aridan said...

eeee redup

Rarai said...

wahh...yan..u leh jd dota laksa...ngeee...but not laksa shack la...ekekke!