- otw to Raub -

entri ni adalah entri auto published. waktu ni saya otw ke Raub, pahang. seawal 9 pg saya gerak dr umah. awal ke?? awal la bagi saya kan..slalunye cuti2 ni time ni saya masih diatas katil yg empuk itu..hehe..
dr umah..saya harus ke kl sentral dlu..3 org kwn saya tunggu saya kat sn. the br weols gerak to raub. saya da lm gler xjumpe diorg taw. sejak kuar matrik smpai la da final year..ni br 1st time nk jmpe diorg. agaknye mcm mn la rupa diorg..da gmuk or betambah kurus eah? ntah2 sme da kurus dan saya plak yg tgh nak kembangkan diri..huhu.
motif ke raub?? emp....ape ye...tunggguuuu!!! oklah..doakan saya selamat smpai sana n selamat balik ye. haha...mcm nak pegi jauh je..padahal petang ni da balik kl balik. klu saya larat malam nnt saya upload cter raub ye..
daaaaaa~


0 comments: