- kuat makan -

ble musim exam menjelma je nape mesti selera makan saya bertambah ye..ari ni je da bape kali saya mkn..makin hari makin menjadi plak tu..
u noe wut..berat saya da naik 3kg selepas musim raya ni..wooww..xpnah berat saya mendadak naik seperti ni taw..selalunye br naik 1-2kg then trun balik..ni x tuwun2..ape petanda tu eah..
lu pk la sniri ye...
skrg ni saya masih dalam zone selamat lg..x pyah control mkn tp...ada tp lagi eah..tp if berat saya menjangkau ke angka *9 tu haruslah saya menjalankan sesi control mkn. ni pun da ada manusia2 yg menegur saya semakin membesar..
jom buat ramalan nak x..adakah saya akan menjadi semakin membesar ble cuti nnt..hoho..takutnyeeeee.....


2 comments:

Abu Zar said...

ala yan , memg ptut ko gmuk pun ... tulang aje ............. ak tgk mcm org x berzat je ..... hahahahaha...;)

orkedanza said...

weihhh..x berzat ke?maybe la kot..lemak2 telah menandingi zat ku..muahaha