- janji melayu -

ini la die janji melayu..janji kul 10 tp kul 11 br smpai. adooiiii..lama taw sy kne tunggu diorg sme. klu saya ni teksi da lama saya charge double triple kat diorg....
baru 10 min saya tunggu, pak polisi dtg kat saya.."dik, 5 min je ye ". saya ok kan aje...tp 20 min kete saya kat ctu x gerak2. dari xde pape nak wat..saya snap snap snap..snap je ape yg bley..huhu
then die dtg lg.."adik nak kne saman ke.."
saya senyum-senyum sket kat die smbil ckp jap je lg 'BANG'..haha. padahal kawan saya citah da ada blkg 'abg polis' tu..
then weols pun gerak dr ctu..g tunggu kat tmpat len lak..huhu..tunggu zack n adelia plak...
lastly kul 11 bape ntah si zack sampai..si adelia terpaksa kami tinggalkan sbb die tak angkat fone..kitorg assume die xbgn lg..
moral of the story..xpyah nak punctual mcm saya okei. next time..bila saya da janji ngan kwn2 saya pada pkul sekian-sekian..maka saya akan dtg lewat 30 min dr waktu yg dijanjikan..hiksss




2 comments:

Rarai said...

oopss!jnji mlyu katenye..cm2la yan..sabau2...hiks!

Faiz said...

sabau jela...sume 2 dugaan dunia..hehe