- holiday -

esok last class saya b4 cuti raya..MIS class. esok juga sure x rmai yg akan dtg class coz usually few days b4 start cuti rmai yg da start balik. saya ckp base on past..time cuti nak merdeka ari tu 40 students je dtg class out of 80..so mmg rmai yg ponteng. im not the one okey..saya baek..xponteng class =p
lama kn saya cuti raya..seronok mmg la seronok tp lagi seronok if xde assgmnt yg perlu sy settle kn time cuti nih..
cuti ni saya ngan bonda tersayang plan nak wat kueh raya..hopefully bkan hangat2 taik ayam la ye..hehe. sape2 yg agak2 nak merasa kueh raya yg saya buat nnt jemput la beraya di umah saya =)
p/s : kak aisha, nak kad raya n duet raya!!


4 comments:

Abu Zar said...

kalo ak izyan,sminggu awal dh cau~~~hik2....

orkedanza said...

haha...ko mmg..
best studnt la katakn..~

Rarai said...

wahh awlnye korg cuti raye..i cuti starting 26th tp 24 da cabut balik jb n...n..6th oct da final exam..wuaaa tidakkk..

Abu Zar said...

best student ke ap bndenye yan~~~malas mengatasi segalanya~~~~;)